söndag

idag har jag tittat på almost famous med henrik vi rensade bland hans data-tv..spel? w/e oxå, tänkt baka bullar, ätit pizza, inte gjort av med några pengar, spelat gitarr, kollat i bloggar, blivit jättesugen på att tatuera mig, inte gjort av med några pengar, lyssnat på julmusik, tvättat min conchpiercing nooga, glömt bort att plugga till rättskunskapsprovet på tisdag, varit på bra humör och inte plattat håret. Nu ska jag tvätta bort sminket från igår och titta på en Wallander.
godnatt / Kerstin

Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Mejla mig om du inte redan har gjort det så ska jag förklara hur du ska göra :)

2010-10-11 @ 11:44:28
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0