.

tjoho idag hade vi vår längsta dag i skolan, rätt seg men helt okej. gick i centrum med henki på lunchen, det är kul att ha han i skolan :D då kan man pussas om man råkar mötas!
vi funderar på att töja öronen, båda två, får se om vi åker in till stan imorgon då. han råkade stänga av mobilen för o sova innan jag skulle föreslå det, haha han måste ta hål först och jag ska köpa en spiral o börja töja, låter läskigt.. får se om jag vågar! men det är snyggt så det får jag göra.
Ikväll har konverterat massa youtubelåtar till mp3. grejs (jag vågar inte ladda ner) så jag kan lägga in det på ipoden och lyssna i skolan typ. skitbra
nu ska jag först lyssna klart på pocahontaslåten och sen sova, i min nya breda säng :D
god natt

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha konvertera är väl typ att ladda ner? :p <3

2010-09-04 @ 16:07:28
URL: http://amandalouise.webblogg.se/
Postat av: k

nää haha (a)

2010-09-05 @ 09:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0