.

idag har jag bara en lektion halv 11 :D det är ioförsig ett prov men jag brukar inte vara särskilt nervös eller så ändå.. efter det ska jag och Malin färga mitt hår mörktt! äntligen.
helgen har varit bra tycker jag nog.
I fredags var jag med linnea min syster, vi gick på stan lite (Södertälje)..(jäg köpte en foundation från make up store! haha det är jättekul att sminka sig med den för den är så fin) sen åkte vi hem till henne i Järna och åt och kollade på sex and the city 2 som inte var lika bra som ettan men bra ändå! på lördagen var jag i stan. köpte inget och så men ah på söndagen pluggade jag massor!
nu ska jag läsa lite till, till provet
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0